Проект Демієна Герста «Скарби» як фокус тенденцій contemporary art
DOI:
https://doi.org/10.31500/2309-8813.13.2017.142199Ключові слова:
Венеційська Бієнале, проект Демієна Герста, арт-ринок, спекуляція цінностями, блокбастер, містифікація, історизм, стиль, копія, стилізація, псевдостилізм, метамодернізмАнотація
Анотація. Стаття представляє та аналізує масштабну виставку всесвітньо і скандально відомого англійського художника Демієна Герста, презентовану в рамках Венеційської Бієнале 2017 року. У ній зроблено короткий огляд творчого шляху митця та концепції проекту «Скарби загиблого “Неймовірного“» — новітнього експерименту в стилі метамодернізму, а також поставлено ряд професійних запитань стосовно завдань та смислів таких проектів.
Посилання
Demien Khorst [Damien Hirst]. URL: https://pinchukartcentre.org/ua/exhibitions/artists/8836 (last accessed: 28.11.2017).
Benamu-yue Zh. Tsena iskusstva [Benhamou-Huet J. The Worth of Art]. Moskva: Artmedia grup, 2008. 159 s.
Freeman N. Which Collectors Are Actually Buying Work from the Massive Damien Hirst Show in Venice? Updated: 12.05.2017. URL: http://www.artnews.com/2017/05/12/which-collectors-are-actually-buying-work-from-the-massive-damien-hirst-show-in-venice/ (last accessed: 28.11.2017).
Dianov V. Ryinok illyuziy [Dianov V. Dictionary of illusions]. URL: http://dianov-art.ru/2015/11/16/rynok-illyuzij/ (last accessed: 28.11.2017).
Shcho take paskhalka? [What is an Easter egg?] URL: http://funbook.com.ua/shho-take-pashalka/ (last accessed: 28.11.2017).
Piltdaunska liudyna [Piltdown man]. URL: https://uk.wikipedia.org/wiki/ Пілтдаунська_людина (last accessed: 28.11.2017).
Sultanyan N. Meksikanskiy muzey San-Frantsisko nanosit otvetnyiy udar [Sultanyan N. San Francisco Mexican museum strikes back]. URL: http://art-news.com.ua/meksikanskij-muzej-san-francisko-nanosit-otvetnyj-udar-posle-soobshhenij-o-tom-chto-96-ego-artefaktov-yavlyayutsya-poddelnymi-16467.html (last accessed: 28.11.2017).
Sultanyan N. Politsiya obnaruzhila «pescheru Alladina» s shedevrami iskusstva [Sultanyan N, Police discovers «An Aladdin cave» with the masterpiece artworks]. URL: http://art-news.com.ua/policiya-obnaruzhila-peshheru-alladina-s-shedevrami-iskusstva-16555.html (last accessed: 28.11.2017).
Davis B. An ‘Unbelievable’ Coincidence? Damien Hirst’s Venice Show Looks Almost Exactly Like the Grenada Pavilion. URL: https://news.artnet.com/art-world/damien-hirsts-unbelievable-coincidence-with-the-granada-pavilion-962066 (last accessed: 28.11.2017).
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Олеся Авраменко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
3. Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роти (див. The Effect of Open Access.
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access.