Інституціональний ландшафт сучасного візуального мистецтва України
DOI:
https://doi.org/10.31500/2309-8813.13.2017.142213Ключові слова:
інституалізація, арт-процес, сучасне мистецтвоАнотація
Анотація. Подано інституціональний аналіз системи сучасного мистецтва України від середини 1980-х років і до теперішнього часу. Розглянуто вплив ідеологічних і економічних змін на буття мистецтва у пострадянський період, структуру, моделі та функції інституцій сучасного мистецтва України; означені вектори розвитку художнього процесу.
Посилання
Avramenko O. Zminy paradyhmy funktsionuvannya obrazotvorchoho mystetstva v Ukrayini 1950-kh — 2005-ho rokiv [Change of functioning paradigm of fine art in Ukraine from the 1950s till 2005] // Narysy z istoriyi obrazotvorchoho mystetstva Ukrayiny XX st.: U 2 kn. [Outline of the fine art history of 20th century Ukraine: In 2 volumes] / IPSM AMU. Kyyiv: Intertekhnolohiya, 2006. Kn. 2. S. 242–260.
Alf ’orova Z. Instytualizatsiya ukrayins’koho prostoru suchasnoho vizual’noho mystetstva [Institutionalization of contemporary visual art space in Ukraine] // Visnyk KhDADM: nauk. zb. [Herald of the Kharkiv State Academy of Design and Arts]. Kharkiv: KhDADM, 2014. Vyp. 1. S. 97–100.
Bulavina N. Do istoriyi stvorennya Instytutu problem suchasnoho mystetstva Natsional’noyi akademiyi mystetstv Ukrayiny [On the history of founding of the Modern Art Research Institute of the National Academy of Arts of Ukraine] // Suchasne mystetstvo: nauk. zb. [Contemporary art: Collected papers] / IPSM AMU. Kyyiv: KZhD «Sofiya», 2010. Vyp. 7. S. 292–297.
Vysheslavs’kyy H. Nonkonformizm: Andehraund ta «neofitsiyne mystetstvo» [Nonconformism: Underground and «unofficial art»] // Khudozhnya kul’tura. Aktual’ni problemy: nauk. visnyk [Artistic culture: Topical issues: Scientific herald] / IPSM AMU. Kyyiv: A+S, 2006. Vyp. 3. S. 171–198.
Moskalyuk M. Kul’turno-mystets’ke seredovyshche L’vova kintsya XX st.: osoblyvosti orhanizatsiyi ta teoretychni zasady [Lviv cultural and artistic environment of the late 20th century: Organization features and theoretical basis] // Narodoznavchi zoshyty: nauk. zhurn. [Ethnology proceedings] / In-t narodoznavstva NAN Ukrayiny. L’viv, 2011. Vyp. 6. S. 1012–1018.
Sydorenko V. D. Vizual’ne mystetstvo vid avanhardnykh zrushen’ do novitnikh spryamuvan’: Rozvytok vizual’noho mystetstva Ukrayiny XX–XXI stolit’ [Visual art: From avant-garde changes up to the newest trends] / IPSM AMU. Kyyiv: VKh[studio], 2008. 188 s.
Sydorenko V. D. Formuvannya instytutsiy suchasnoho mystetstva. Dosvid ostannikh desyatyrich [Forming institutions of contemporary art. Experience of the latest decades] // Contemporary art — novi terytoriyi: Materialy mizhnar. nauk.-prakt. konfer. [Contemporary art — new territories: Proceedings of the international scientific and practical conference]. Kyyiv: MBF «Eydos», 2006. S. 233–350.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Наталія Булавіна
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
3. Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роти (див. The Effect of Open Access.
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access.