Американський редакційний дизайн 1960-х: характерні риси та особливості
DOI:
https://doi.org/10.31500/2309-8813.13.2017.142222Ключові слова:
редакційний дизайн, американський графічний дизайн, журнальна графікаАнотація
Висвітлено характерні риси зразків «золотої ери» редакційного дизайну Америки на основі аналізу двох журналів 1960-х років: чоловічого «Есквайр» та жіночого «Харперз Базар». Аналізується дизайн рішення обкладинок цих визначних журналів. Водночас розкриваються передумови та особливості становлення редакційного дизайну в Америці, що значною мірою вплинув на вектор розвитку світового редакційного дизайну.
Посилання
Avedon R. Harper’s Bazaar Design of an American Fashion Magazine / Richard Avedon // Graphis. 1968. No. 137. P. 258–269.
Harper’s Bazaar Special Collector’s Edition. Best Covers 1867–2011. N. p.: Harper’s Bazaar, 2011.
Heller S., Vienne V. 100 Ideas that Changed Graphic design. London: Laurence King Publishing, 2012. 216 p.
Hurlburt. A. F. Editorial Design in America // Graphis. 1970–1971. No. 149. P. 242–249.
Hollis R. Graphic Design. A Concise History. London: Thames & Hudson, 2001. 224 p.
Lois G. The Art of Advertising. George Lois on Mass Communications — Harry N Abrams; [first edition]. 1977. 336 p.
Meggs P. B. A history of graphic design [5th ed]. New York: John Wiley & Sons, Inc., 2012. 603 p.
The Golden Age of Advertising — the 70s [ed. By J. Heimann with an introduction by S. Heller]. Cologne: Tashen, 2004. 352 p.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Сучасне мистецтво
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
3. Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роти (див. The Effect of Open Access.
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access.