Парадокси та резонанси Berlinale-2019
DOI:
https://doi.org/10.31500/2309-8813.15.2019.185928Ключові слова:
проблеми ідентичності, гендерний дискурс, некроестетика, епатаж, драма самотності, культурна історія, естетичні алюзії, резонансиАнотація
Автор статті аналізує проблемне поле сучасних соціокультурних обширів, спираючись на огляд обійми фільмів основного конкурсного змагання 69-го Берлінського міжнародного кінофестивалю. Адже програма Competition одного з найбільш авторитетних кінематографічних форумів світу з необхідністю артикулює значущі теми — виявляє «больові точки» історичної пам’яті й політичного сьогодення, вразливі виміри нашої свідомості й колективного несвідомого, акценти мультикультурного середовища тощо.
Проведено докладний критичний розгляд кінофільмів Берлінського кінофестивалю: «Синоніми» Надава Лапіда, «Яйце динозавра» Вана Цюаньаня, «Милістю Божою» Франсуа Озона, «Золота рукавичка» Фатіха Акіна, «Містер Джонс» Агнешки Голланд та інші.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Ірина ЗУБАВІНА
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
3. Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роти (див. The Effect of Open Access.
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access.