Нові технології на Венеційських Бієнале початку ХХІ століття
DOI:
https://doi.org/10.31500/2309-8813.15.2019.185936Ключові слова:
Венеційська бієнале, люмінофор, голограма, лазерний принт, піксельАнотація
Досліджено вибіркові приклади використання нових технологій у творах мистецтва, показаних на артфестивалі сучасного мистецтва у Венеції упродовж 2001–2017 років. Ідучи в ногу з часом, національні представництва намагаються якщо й не будувати свої покази лише на експлуатації технологічного аспекту, то змушені принаймні зважати на нього на рівні концепції. Технологічне вже не є приховуваним, натомість ним бравують та хизуються, аби на його основі накреслити туманні, попри власну активність, обриси «нової поетики», чіткий зміст якої лишається поки що мало приступним. Утім, не завжди вживання мистецтвом останніх наукових досягнень мусить породжувати надмірно ефектні, виключно атрактивні твори (фільм Ларса фон Трієра «Розтинаючи хвилі»).Посилання
Avramenko O. Osobly`vosti integraciyi ukrayins`kogo aktual`nogo my`stecztva v yevropejs`ky`j my`stecz`ky`j prostir (dosvid uchasti u Venecijs`kij biyenale 2001–2007 rokiv) // Suchasne my`stecztvo: Naukovy`j zb. K.: Akta, 2007. S. 22–39.
Berngard T. Xolodnecha. Stari majstry`. Xarkiv: Folio, 2013. 474 s.
Lyudvig Vitgenshteyn: chelovek i myislitel / sost., zakl. st. V. P. Rudnev; Per. s angl. M.: ProgressKultura, 1993. 352 s. (Seriya «Analiticheskaya filosofiya v kulture ХХ veka»).
Plahov A. Vsego 33: Zvezdyi mirovoy kinorezhissuryi. Vinnitsa: Akvilon, 1999. 464 s.
Sy`dorenko V. Zhorna chasu: Ukrayins`ky`j proekt na 50-mu biyenale suchasnogo my`stecztva Ky`yiv: [b. v.], 2003. 48 s.
All The Worlds Futures. Biennale arte 2015. Venezia: Marsilio, 2015. 394 p.
ILLUMInation. La Biennale di Venezia. Biennale Arte 2011. Venezia Marsilio, 2011. 604 p.
Non Stop Media. Харьков: [б. и. ], 2008. 80 с.
Plateau of Humankind: La Biennale di Venezia. 49. Esposizione internationale d’arte. Venezia: Mondadori, 2001. Vol. 2. 296 p.
Tai Wan. Living Cell. [Taipei]: Taipei Fine Art Museum, 2001. [8 p].
Viva Arte Viva: Biennale arte 2017: Participating countries. Collateral events. Venezia: Lessebo, 2017. 256 р.
International art exhibition: Participating countries. Collateral events. Venezia: Marsilio, 2005. 222 p.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Олег СИДОР
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
3. Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роти (див. The Effect of Open Access.
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access.